FAQ

Hoe kan ik betalen?

Bij Zendro werken we met de meest gebruikte betaalprovider van de Benelux, Mollie. Je kunt bij Zendro je bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de lijst met onze betaalmethoden:

  • IDEAL
  • Paypal
  • Mastercard/VISA/AMEX
  • Google/Apple pay
  • KBC
  • Bancontact
  • Belfius
  • Sofort

 

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf € 30,- binnen Nederland. Bij bedragen onder de € 30,- hanteren wij een verzendprijs van € 2,95 binnen Nederland.

Gratis verzending vanaf € 30,- naar België Bij bedragen onder de € 30,-  is de verzendprijs naar België    € 3,95.

 

Mijn bestelling is niet compleet en/of beschadigd, wat nu? 

Stuur een e-mail naar info@zendro.nl met foto's van de beschadigde producten. Neem ook contact op met die mailadres als er producten ontbreken in je bestelling. 

Het kan, hoe vervelend het ook is, voorkomen dat er een foutje is gemaakt bij de verwerking van de bestelling. Neem in dit geval direct op met onze klantenservice, zij zullen uiteraard voor een passende oplossing zorgen.

 

Wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?

Nederland & België:

Nederland = 1-2 werkdagen

België = 1-3 werkdagen

*Let op!:  Vanwege de impact van het COVID-19 virus kan het een paar dagen langer duren dan normaal om uw bestelling te ontvangen. Zendro neemt alle maatregelen serieus om de gezondheid en veiligheid van onze gemeenschap te waarborgen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Als het om het een klein product gaat wordt de bestelling verzonden middels een brievenbuspakket, is de bestelling groter dan wordt er gebruik gemaakt van een postpakket. Wij versturen onze pakketen via onze partners PostNL, DHL en DPD.


Mijn pakket heeft de status afgeleverd maar ik heb niks ontvangen?

Wat vervelend dat je bestelling nog niet in huis is! Heb je iets kleins besteld? Grote kans dat het in een brievenbuspakje zit. Reken hierbij op  1 à 2 werkdagen later dan de afleverdatum in je track & trace. Verwacht je een grote doos en klopt je adres? Wellicht heeft de bezorger hem bij je buren of huisgenoten afgegeven. Nog steeds geen pakket terecht? Neem dan even contact op met onze  Klantenservice.

  

Nederlands