Retourneren

Retourbeleid

Ons retourbeleid heeft een duur van 14 dagen. Wanneer er 14 dagen verstreken zijn vanaf het moment dat u uw order ontvangen heeft, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden wanneer er goederen geretourneerd zijn.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Het item wat u wilt retourneren moet beschikken over een retour formulier die u kunt aanvragen als u mailt naar info@zendro.nl.

 Extra niet-retourneerbare items:

- Cadeaubonnen
- Items gekocht met een korting van 100%
- Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retournering te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant!

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):

Boek met duidelijke tekenen van gebruik, CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend

Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.

Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

  Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. 

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.

Als u deze stappen heeft ondernomen en de teruggave nog niet ontvangen is, neem dan contact met ons op via info@zendro.nl

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde items kunnen worden geretourneerd om in aanmerking te komen voor een teruggave van de betaling. Afgeprijsde artikelen (aanbiedingen/uitverkoop) komen niet voor retournering in aanmerking.

Uitwisseling (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u uw defecte of beschadigde artikelen voor hetzelfde artikel wilt inruilen, stuur ons dan een e-mail op info@zendro.nl. Er wordt vervolgens persoonlijk contact met u opgenomen over de uitwisseling.

Geschenken

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een waardebon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om het later aan u te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en zal hij/zij u informeren over de retournering.